Zadzwoń Wiadomość

FAQ

 ZAMÓWIENIE
1. Czy kupując na sklepie arabesque.pl kupuję od producenta?

Tak, jesteśmy producentem naszych ubrań. Wszystkie ubrania są wyprodukowane w Polsce.


2. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym arabesque.pl?

Po wybraniu przedmiotów, które chcesz kupić, klikasz na "Dodaj do koszyka". Aby dokończyć zamówienie, naciśnij na koszyk w prawym górnym rogu ekranu. Po kliknięciu w koszyk, otworzy się podsumowanie zamówienia oraz odnośnik „Przejdź do kasy”. W dalszych krokach należy wprowadzić adres dostawy, opcjonalnie dane do faktury oraz wybrać formę dostawy oraz metodę płatności.


3. Mam problem z zalogowaniem się?

Jeśli masz problemu z zalogowaniem się na naszej stronie, sprawdź najpierw komunikat o błędzie, jaki się wyświetla. Najczęstszym problemem jest literówka w adresie email oraz źle wpisane hasło (upewnij się, że przyciski CAPS LOCK oraz NUM LOCK są wyłączone). Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta (formularz kontaktowy znajduje się w zakładce Kontakt) lub skorzystaj z opcji przywracania hasła.


4. Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?

Wszystkie prezentowane produkty są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to pojawi się czerwony komunikat informujący o jego dostępności, a my postaramy się jak najszybciej uzupełnić braki.


5. Czy mogę podać inny adres do wysyłki?

Tak. Podczas składania zamówienia (krok 3 – Adres), możesz dodać i wybrać inny adres do wysyłki.


6. Skąd mam wiedzieć jaki rozmiar mam wybrać?

Jeśli nie posiadasz aktualnie ubrań od Arabesque, które mogą posłużyć jako wyznacznik rozmiaru, kliknij na "Tabela rozmiarów", która znajduje się przy każdym produkcie w sklepie. Na tej podstawie dobierzesz rozmiar dopasowany dla Ciebie.


7. Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?

Niestety jest to bardzo kłopotliwe pytanie. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Trzeba mieć na uwadze, że to samo zdjęcie na kilku różnych monitorach może wyglądać inaczej.


8. Czy wszystkie prezentowane na stronie sklepu produkty znajdę w sklepie stacjonarnym?

Tak, cała nasza oferta w sklepie internetowym arabesque.pl jest również dostępna w sklepie stacjonarnym.


9. Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym są jednakowe?

Tak, podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się.


 DOSTAWA
1. Skąd wysyłacie produkty?

Wszystkie nasze ubrania produkujemy, pakujemy i wysyłamy w Plewiskach k/Poznania


2. Ile kosztuje wysyłka?

Oferujemy cztery opcje dostawy:

a)      Inpost kurier – 14 zł

b)      InPost kurier pobranie – 18 zł

c)       Paczkomaty InPost – 12 zł

d)      Paczkomaty InPost pobranie – 16 zł

Koszt dostawy dodawany jest do złożonego zamówienia.


3. Jaki jest czas dostawy?

Z reguły paczki wysyłane od nas dostarczane są kolejnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia.


4. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz śledzić logując się na swoje konto w zakładce Historia Zamówień à Detale lub poprzez specjalnie wygenerowany link, który otrzymasz drogą mailową.


5. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy ale po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym terminu oraz godziny odbioru.

 

Siedziba sklepu Arabesque:

ul. Grunwaldzka 540/542

62-064 Plewiska k/Poznania


 ZWROTY I WYMIANY
1. Chcę zwrócić zamówiony towar?

Pierwsze co musisz wykonać to skontaktować się z naszą obsługą klienta poprzez wiadomość e-mail i poinformować o chęci zwrócenia towaru. Wszystkie zwracane produkty muszą być nowe i posiadać oryginalne metki. Ponadto, aby otrzymać zwrot, musisz przesłać nam Twój paragon oraz wszystkie dane bankowo razem z numerem konta, potrzebne do dokonania zwrotu gotówki. Pamiętaj, że zawsze możesz wymienić produkt na inny a my wyślemy go zaraz po otrzymaniu od Ciebie paczki ze zwracanym produktem.


2. W jakim czasie mogę zwrócić zamówione towary?

Czas na zwrot nieużywanych przedmiotów wynosi 30 dni.


3. W jaki sposób odzyskam swoje pieniądze?

Jak tylko dotrze do nas zwrot, otrzymasz swoje pieniądze przelewem na wskazane przez Ciebie konto.


4. Czy mogę wymienić zamówione rzeczy?

Tak, masz 30 dni na kontakt z naszą Obsługą Klienta i zwrot do nas zakupionej rzeczy. Towar wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu od Ciebie przesyłki z wymienianym produktem. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.


 PŁATNOŚĆ
1. Jakie obsługujecie metody płatności?

Aktualnie sposoby płatności to:

- przelew tradycyjny

- płatność PayU (szybki przelew)

- płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki

- gotówką w siedzibie firmy


2. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie, można również dokonać zakupu nie zakładając konta. Natomiast stali, zarejestrowani klienci mają więcej korzyści tj.:

- szybki dostęp do informacji odnośnie złożonych przez siebie zamówień oraz o statusie ich realizacji

- brak konieczności wypełniania formularza z danymi do wysyłki przy każdym zamówieniu (przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować)

- możliwość edycji własnych danych (w tym zmiana hasła)